Tolfte Juli 2011

Vaknade eh.. vid tolv tror jag.
Hippie låg bredvid mina fötter i sängen. Mysigt.
Hörde att FiiA hade besök av Jehovas i dörren.
Hon lyssnade lite på dem, sedan fick de ta körsbär från trädet.
Jag låg kvar i sängen och funderade på om inte FiiA kanske hade
ett gevär någonstans. Hehe. FiiA hade fått en lapp av dem,
jag gjorde den såå fin, Mr.Cool och så vidare ♥

Sedan gjorde vi typ ingenting. Åt och hängde framför datorn.
Efter en stund kom hennes familj hem som varit på Sonisphere.. tror jag.
Peter kom också en vända, då rökte vi lite vattenpipa på altanen och hade det najs.
Kom på att jag vart tvungen att ta mig hem, så fick skjuts av Peter till busshållplatsen.
Åkte buss hem, träffade en gammal barndomsvän på bussen, Sara. Det var trevligt.
Byta buss i stationen och komma hem.
Hemma i någon timme, sedan var Johan ensam hemma, så jag mötte honom vid Arenan,
sedan drog vi till donken och efter det hem till honom, käka och kolla på film.
Asnajs. Somnade till och från i någon sekund, så vid tre-tiden la vi oss.
Gött liv osv.


Egobilder när man står på toaletten är nice.

Älskar min bild, den är såååå fin. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0