Tisdag 19 Juli

Okej, vaknade vid nio på soffan hos FiiA, åt frukost, åkte moped från Ljungbyholm.
Blev avsläppt på Ängöleden, åkte buss hem. Ingen hemma trodde jag. Sjöng opera, typ.
Gick uppför trappan, Alice låg och sov, och vaknade inte trots mitt brölande, hehe.
Tog datorn och satte mig nere i en timme, sedan hörde Erica av sig, så då stack jag till bussen.
Alice sov fortfarande och ingen hade heller kommit hem. Profit.
Mötte Erica vid Coop. Vi köpte micromat och fotoramar.
Sedan spenderade vi tiden mellan 14-21 i verkstaden med att göra helt udda saker.

Typ som att:
- spela dunka dunka och dansa med kvastar
- sjunga med i tulpaner i bilen på hög volym
- sätta en saftblandare på biltaket och ha party med tulpaner
- väcka min moped från det döda och efteråt få vädra entrén på avgaser
- dansa ännu mer
- försöka väcka Karinas duett, utan att lyckas, och inte få startboosta för Erica

Sedan ramade jag även in lite artiklar som jag ska hänga i garaget på Aspö sedan. Det blir fint.
Efter det så stängde vi, låste och gick till Pizzerian. Köpte pizza och åkte sedan hem till Erica
där käkade vi, sedan hade vi myskväll på hennes rum med filmen Sommar med Göran. Mys.
Sov gott på deras nya luftmadrass från Ullared och det gjorde jag hela natten.
Puss på rooompaaahn


Ah, och just det, här är lite film från dagen: http://www.youtube.com/watch?v=n0LtOPPFsps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0