Sjunde Juli 2011

Vaknade av att den här lilla saken satt och tittade såhär på mig:

Japp, Hades heter han, och Alice har vaktat honom under veckan som jag varit borta,
hon ska vakta honom ett tag till, vet inte riktigt hur länge. Kan inte bestämma mig för
om han är ful eller söt, eller så ful så att han blir söt..? Han ser ut som Yoda ibland i alla fall.

Han gillar typ min säng för han var hos mig ganska ofta och våldgästade. Han tyckte väl
att Alice var en riktig torrboll eller något, jag vet inte, han kanske bara gillade att jag hade
blåa påslakan med vita prickar på. Sött.
Ja just det, vi åkte till Arendalsgatan för att göra det sista idag, imorgon skrivs kontrakt.
Och givetvis skulle mamma på jobbintervju och Alice skulle till stallet, så Erica (som kom
för att hjälpa oss) och jag fick vakta lilla Hades i någon timme. Gick ju bra, faktiskt.
Sedan var vi nere en sväng vid verkstaden och lämnade kuvertet när mamma var klar
med sin arbetsintervju, och då fick Hades äran att provsitta förarsätet i min bil.

Efter det så var det snabbt hem en vända och packa lite grejer och sedan sticka till FiiA
som hade en liten sommarfest som kortfattat var awesome och mysig.
Poolhäng som slutade topless för min och Ericas del, det var inte självmant, faktiskt.
Sedan frös vi, så vi fick duscha tillsammans till alla andras förtjusning typ.

Efter det så var det massa snacks och så körde vi ett spel som var riktigt roligt, kommer
inte ihåg var det hette dock. Vi spelade det mellan elva på kvällen och tre på morgonen,
sedan gick nästan alla till sängs samtidigt, och jag fick skeda med Erica hela natten i en
smal säng, det var varmt och mysigt. Somnade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0