Sjätte Juli

Sov till tio, då hade visst Karina varit vaken i sex timmar redan, toka!
Åt frukost, duschade och tittade på medan Karina släpade möbler, hon skulle byta lite 
mot pappas stora ekmöbler hemifrån, så hon förberedde det.
Sedan hjälptes vi åt att mocka i stallet och efter det fick vi lite panik till Älmhult för att
jag skulle hinna med tåget. Hon körde 100km/h hela vägen med det tomma hästsläpet
efter, hihu, busigt. 

Och givetvis hann vi dit och så blev tåget försenat. Skönt, då slapp jag sitta och ha världens
panik och sepehög puls för att jag inte skulle hinna med tåget för att jag var tvungen att
boka och ta ut min biljett innan.

Satt på tåget i nästan två timmar och lyssnade på musik, sedan så var det bara gå från tåg
till bussen med mina väskor och åka resten av vägen hem. Kul.
Sedan hemma så hann jag precis komma hem och byta om innan jag skulle iväg till Matilda,
som för övrigt kom hem från Frankrike idag efter 10 månader som utbytesstudent, ah, lycka!

Mer om detta kommer i ett nytt inlägg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0