Matildas hemkomst-partaj!

Sjukt cool och mongo, men ändå söt tjej på något sätt, hehe.

Jo, tillbaka till historien. Tog på mig lite fina kläder och fick skjuts av mamma precis när
hon kom hem från stallet med Alice i stort sett.

Blev avsläppt hos Matilda, kramade nästan ihjäl henne, sedan satt vi med god mat och
trevligt umgänge på hennes altan i evigheter, det var riktigt trevligt!
Sedan när klockan närmade sig tolv och hennes släkt och grannar drog sig undan så
drog alla ungdomarna ner till Varvsholmen för mitt-i-natten-bad.

Jag  badade inte, däremot åkte jag bil dit med Anton och August, herregud vad roligt vi hade!
Haha, jag ler fortfarande när jag tänker på det, shit vad stolliga vi var, hoho.

Sedan drog vi än en gång hem till Matilda och hon, jag, Emilie och August satt i hennes säng
ända till småtimmarna och pratade om alla livets små ting. Hur mysigt som helst.
Emilie och August drog hem runt ett tror jag. Mamma hämtade mig vid två, halv tre.
Tyckte lite synd om Matilda som varit vaken sedan klockan fyra på morgonen, nästan ett helt dygn.

Kom hem, somnade gott, och så var dagen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0