Måndag 18 Juli

Spenderade dagen först med Matilda, besökte kyrkogården, åkte till verkstaden, fikade, pratade,
jättemysigt och helt underbart, har saknat henne som bara den under dessa tio månader. ♥
Sedan vid tre-tiden släppte hon av mig i krysset och jag gick hem. Chillade någon timme,
sedan var det in till stan och köpa godis och hyra filmer med FiiA och Peppe, sedan hem till FiiA,
kolla på filmer, skratta och vara allmänt roliga, iaf jag, jag var lite cp, och FiiA vill inte se på film
med mig fler gånger sa hon :( Inte mitt fel att koreaner pratar roligt, hehe.
Sedan skulle FiiA sova, så jag våldgästade Robin lite, kollade på himym några avsnitt,
efter en timme eller mer så däckade jag på vardagsrumssoffan. Fint som snus.


Lite egobilder innan jag mötte upp FiiA och Peppe, fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0