Fredag 1 Juli

Holy shit, redan Juli. Majjgaaaaad. Tur att det är mer än en månad till skolstart igen.
Mjaaa, vaknade väl vid nio, var i huset vid tio, då kom Karina och vi städade i all
evighet kändes det som, men vi kom ju långt också, så det var ju inte förgäves.

Fick sedan köra Karinas bil runt i stan där vi hämtade blommor, sedan vidare till
Rinkabyholm, beställde mat, körde till Hossmo och la blommorna hos pappa.
Körde tillbaka och hämtade maten och sedan vidare ner till Aspö där vi åt
tillsammans med farfar. Det var vindstilla och precis sådär lagom mulet.
Satt ute på altanen och åt. Jag fick i mig en hel gyrostallrik OCH jordgubbar till efterrätt,
det trodde jag aldrig. Herrejösses.

Klockan åtta körde vi hem till Norrliden och sedan styrde Karina kosan mot Ljungby.
Nu är klockan mycket mer än jag trodde, borde sova, men inte riktigt än.
Imorgon (eller ja, idag om man ska vara noga) så åker jag nog till Karina med tåget
och kommer hem först på onsdag efter att ha spenderat måndagen och tisdagen i Falsterbo.

Hurra för det! Nu får ni några bilder från dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0