♥ Dag 8 – Ett ögonblick.


Idre Januari 2010. Första gången jag åkte långt uppåt landet.
Har många fina bilder med systemkameran, ändå är denna så underbar för mig.
Vi åkte från fjället, ned i byn och hyrde snöskotrar.
Pappa och jag på en, Magnus och Janne på en annan.
Precis efter att jag tog den här bilden, efter backen längst bort i bild, så fick vi en fin
naturupplevelse. Det sprang en Älgko över vägen. Vi stannade och tittade på den när
den fortsatte upp i skogen. Då såg vi att även herr Älg stod där uppe.
Riktigt häftigt. De stod runt hundra meter ifrån oss.
Helt vilda. Synd att jag inte hann få upp kameran innan de försvann.
Men det är ett sådan ögonblick man kommer att minnas länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0