♥ Dag 6 – Min dag.

Idag (fredag) har jag gjort absolut ingenting.
Mamma ringde till mig på morgonen och frågade
om jag var hemma eftersom jag inte hade visat mig.
Det har pissregnat heeeeela dagen.
Så jag sov först till tre-tiden ungefär, kanske mer.
Sedan åt jag lunch till frukost och efter det har jag suttit
på rummet med datorn i knät hela dagen.
Har haft pyamasen på hela dagen också, underbart.
Mamma kom in vid ett tillfälle och frågade hur det var med eremiten.
Känns bra, att bli kallad eremit, särskilt när man varit ute och varit
överdrivet social i nästan två veckor (y)
Ja, sedan när mamma och Danne gick till sängs så la jag ansiktsmask,
la mig med avslappningsmusik och bara njöt en stund.
Sedan hamnade jag vid datorn än en gång.
Nu får ni lite bilder, för mer har inte hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0