♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Alltså detta var en förbenat svår fråga, för ämnet går att tolka på så många sätt.
Men jag tänkte tolka den på det sättet som jag tror det ska vara, och det är alltså
första personen som jag var kär i. Och det var jag när jag var typ.. nä, jag vet inte
hur gammal jag var, jag vet bara att jag tyckte att han var söt.
Och det var sådär som många andra, det var en kändis, hoho, gulligt.
Jag kan inte ha varit mer än åtta år kanske, så ja, första personen jag var kär i
var Dhani från A-teens när de precis blev populära.
Det var ju inte långvarigt, men jag tycker att det räknas ändå.
Han var liksom söt.. haha! 
Men jag tror att det var samma år som Metallica hade gjort covern på låten
Whiskey in the jar, och jag minns att jag tyckte att James Hetfield var snygg med,
eller om man nu kan tycka att folk är snygga när man är åtta, men jag gillade honom.

Så ja.. Dhani från A-teens och James Hetfield från Metallica, vilken kombo, haha!
Liksom pojkiga pojk-pojken versus Manliga mans-mannen .. om ni fattar.

Kommentarer
Postat av: alice

euw

2011-08-01 @ 17:16:15
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0