Åttonde Juli 2011


Vaknade hos FiiA, hade morgongympa med Erica och Oscar och väckte halva huset.
Åt frukost, sedan badade folket i poolen och försökte ha i oss med kläder på när vi
fick panik till bussen för att komma i tid till mötet på Swedbank för kontraktskrivande
av huset. Kom precis i tid. Erica gick på stan medan vi satt på möte med nya ägarna
och mäklaren etc i nästan två timmar. Kul.

Efter det så åkte vi hem, åt mat och sedan gick vi en sväng och plockade blåbär.
Massor av blåbär. Sedan åt vi grillat tillsammans med resten av familjen.
Efteråt kladdade Erica och jag på oss peel-off ansiktsmasker och efter det följde
jag henne till bussen. Sedan gjorde jag ingenting vettigt alls.

Stängde av datorn, satt nere i soffan till tolvslaget, så blev jag hämtad av en viss
Daniel och vi åkte en runda runt coop parkeringen och träffade folk. Det var trevligt.
Blev avsläppt hemma runt klockan två efter några mysiga timmar.

Kom hem, väckte alla hundarna (ja, de är tre nu, Heléne lämnade sina två andra
chihuahuaor till Alice idag) sedan somnade jag ganska fort. Hehe.
Ni får en liten bild från dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0