Andra Juli Tjugohundraelva

Sov länge, blev ingen verkstad idag. Blev på något sätt ensam hemma och lyckades få
i mig två klunkar mjölk och ett bett på en bulle innan jag var tvungen att kuta till bussen,
hinna med den precis och sedan sitta på tåget nästan en timme innan det skulle gå.
Fick i mig cola och marabou choklad som jag smart nog köpte på Pressbyrån innan jag
klev ombord på Öresundståget. Satt sedan och lyssnade på musik och läste VeckoRevyn
under hela resan till Älmhult. Trevligt.

Tåget kom precis i tid och jag körde till Ljungby i v70:n, gick bra som oftast annars.
Tog in hästarna, Karina våldskelade med Zixten som är så himla gay och verkligen inte vill
gulla, det är äckligt tycker han. Tog några oerhört fina egobilder i toalettspegeln som jag
tyckte fick kompensera mina webcambilder.. eller inte.. jag tyckte om min frisyr tror jag.

Kollade på tv:n innan vi däckade relativit tidigt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0