24 Juli 2011

Vaknade vid tretiden, härligt.
Gick upp efter att Erica petat på mig och härjat ett tag.
Efter det så gick vi ner och åt kycklinggryta och ris, bra frukost (y)
Sedan satt vi vid datorn en stund innan vi körde ner till verkstaden och
hämtade Ericas väska, sedan körde jag hem henne, så det var väl typ det.
Och nej, jag har inte fått körkort, orkar bara inte skriva övningskörde hit och dit.
Men idag körde jag totalt 4 mil iaf, brabra, och utan problem, nöjd tjej.

Väl hemma igen så gjorde jag absolut ingenting på ett bra tag.
Satt vid datorn och glodde på facebook och youtube i evigheter.
Sen kom jag på att Malvinstudios hade livesändning, som redan hade börjat,
så jag loggade in och kopplade upp mig, det var riktigt underhållande.
Synd dock om stackars John som var ensam och blev fullständigt spammad av
tittare som skrev hysteriskt mycket hela tiden.

Sedan hittade han en funktion som gjorde att han kunde bjuda in folk så att man
såg sig själv i en liten ruta på deras ruta, så kunde han prata med folk som tittade,
eller ja, sådana som han valde att koppla till.
Precis i slutet så bestämde han sig för att välja någon random i listan bland folk som
var online och tittade, och tror ni inte att han lyckades pricka in mig?
Haha, shit, fick lite panik. Hoppades liksom på att det inte skulle hända.
Men kul var det i alla fall! Han frågade vart jag bodde och när jag sa att jag bodde
i Kalmar så sa han att de kanske skulle komma hit på deras roadtrip och jag svarade 
"Ofta? Det är ju fan pisslångt!" Sedan undrade han om jag hade någon fråga till tittarna
eller till honom, så då kunde jag inte låta bli att kort dra historien om att min syster gjorde
en fin facerape på mig igår och undrade vad det blev för nåt om man klonade en fisk med en råtta.

Han funderade en bra stund innan han sa att han trodde på en stingrocka eller kanske en drake.
Hans motiv till draken var att allt man klonade kunde bli drakar typ, eller nåt i den stilen.
Hur häftigt vore det inte om det blev en drake liksom?

Japp, sen efter det så gjorde vi web-high five och så avslutades min lilla ruta, och först då kollade
jag vad alla de andra tittarna (som också kunde se mig) hade skrivit i chatten, haha!
Ganska mycket roliga saker faktiskt.
Till exempel precis i början när han frågade vad jag hette så hade en skrivit med stora bokstäver
"HON SA ATT HON HETER LOUISE" och kommentarer som "Vad söt hon var!", "Trekant med
henne och mig John?" och "Lägg in en stöt!" Haha, charmigt. Fanns en del sådana roliga.

Sedan gjorde jag absolut ingenting, och nu gör jag ju det här.
Imorgon ska jag göra körkortsteori och dricka rabarbersaft.
Eller cykla till konsum och köpa chokladmunkar och cola.
I vilket fall som helst så ska jag göra körkortsteori, måste göra det.
Nu > sova.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0