23/24 Juli 2011

Ja, efter allt som hände innan tolvslaget så gjorde Erica och jag inte så mycket.
Vi åt Billys pizza och lekte med mina ljusdekorationer till bilen, hehe.
Se mer av det här: http://www.youtube.com/watch?v=WNcGsauTCew

När vi sedan bestämde oss för att gå hem, ja ni hörde rätt - GÅ HEM till Norrliden,
då var klockan tre, och innan vi gick så mätte vi på hitta.se hur långt det var.
7,9 km med bil, men eftersom man till fots har lite närmare så är det runt 6,5 km.
I alla fall, vi började gå, och när vi hade kommit så långt som till Hagbygärde så var
Erica hungrig, så vi gick till donken och åt, klockan var då fyra.
Satt och tittade på fulla pojkar, hade roligt åt dem, speciellt hur deras hakor trillade
i golvet när vi sa att vi hade gått från Smedby och skulle till Norrliden.

Insåg att om vi skulle ta bussen hem var vi tvungna att vänta i 1h 30min, så vi gick
vidare genom oxhagen och funkabo för att sedan nästan gå vilse i Norrliden innan vi
kom hem, då var klockan ganska precis 6 på morgonen.
Smög in, bäddade ner oss i sängen och så sov vi båda två i min säng.
Och vi behövde inte skeda (!!!) för min säng var tydligen bred nog för oss båda, gilla!
Ni får ett fint bildkollage från verkstaden och promenaden hela vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0