23 Juli 2011, En fin facerape

Okej, det var såhär: Ingenting hände på hela dagen, och sedan vid femtiden kom Erica hem till mig.
Alice var i duschen och hade lämnat sin facebook uppe, så vi busade och skrev ett inlägg på hennes
sida som löd "Om jag skulle sluta peta näsan så skulle jag lösa världshungern!".
När hon kom ur duschen och såg detta så blev hon lite tjurig, och tog bort det, tjurskalle.
Sedan övningskörde jag till Arenan och släppte av Mange och Jenny, de skulle på Håkan Hellström
& The Ark konserten. Vi (Mamma, Erica och jag) åkte vidare till Aspö, och sedan ner till verkstan
där mamma lämnade mig och Erica åt vårat öde, hehe. Anyway så väckte vi Karinas duett och
körde in, det gick kalasbra. Sen lyssnade vi på peppmusik och var allmänt roliga, som vanligt.
Vid halv tio drog vi till ICA, som var stängt, det stängde visst vid nio, dålig stil. Fick köpa cola
på Pizzerian istället. Dyrt. Gick tillbaka igen och upprepade tidigare procedur. Fint var det.

ÅH JUST DET! Så var det inte alls.
INNAN vi gick till ICA så var Erica inne på sin facebook och såg att jag hade en ny profilbild,
döm till min förvåning när jag såg att profilbilden inte alls var den som jag ändrade till tidigare
idag. En viss Alice, alltså min fina syster, hade rapeat min facebook, (ja hon kan mitt lösenord).
Skrivit till massa vänner och gjort några fina logginlägg. Dessutom var jag inte singel längre.
Allt eftersom så insåg vi att hon var inloggad på min sida just då, så vi skrev till henne på chatten.
Efter att vi hade hämtat andan förstås, vi skrattade så att vi grät. Shit vilken dålig humor!
Allt fortskred ju också, så efter en stund var jag visst i ett förhållande med Oscar, det var ju roligt.
Nu orkar jag inte skriva mera, nu får de fenomenalt fina printerna stå för resten.
Såhär såg det ut:



EDIT: NU (01:24) såg jag att hon ändrat mitt födelseår till 1913, haha, dålig koll eller vad?
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: majja

jag kommenterade, jag skrattade och jag grät! FYFAAAAN VA BÄST<3

2011-07-24 @ 02:19:07
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0