22 Juli 2011

Vaknade vid elva, var uppe länge hemma hos Cilla, åt snask och spelade tv-spel.
(efter att jag hade övertalat dem att titta på sommar med ernst med mig, hihi)
Sedan kollade vi massa youtube klipp och flummade, och så avslutade vi med att
gå en lång mysig promenad och lägga oss vid fyra typ, hehe.

I alla fall, idag vaknade jag vid elva som jag redan sagt, och så chillade vi hemma hos
Cilla i en timme eller två kanske, åt frukost och plockade undan efter oss så det såg hyfs ut.
Sedan fick jag skjuts hem av Erica och hennes mamma, och sedan dess har jag bara chillat.

Fick dessutom reda på igår att jag förmodligen inte har körkortet till Power Meet, det suger,
men teorin kunde jag skriva i mitten av Augusti och uppkörning i slutet av samma månad,
så har jag riktigt jäkla tur kanske jag har körkortet innan, men det är inte troligt.

Och eftersom sista cruisingen där det är värt att ha duetten påställd är samma kväll så får väl
duetten stå tills efter vintern.. tror jag.. för så länge jag har min egen bil att köra med klarar jag mig.

Och på tal om ingenting: Det är 30 dagar kvar av sommarlovet, och jag får smått panik,
hela sommarlovet har liksom bara försvunnit, har ju knappt gjort någonting.
Fast egentligen har jag gjort pissmycket redan första två veckorna av lovet, så det är bara jag som
får för mig saker, men jag önskar att jag hade fått ännu mer gjort!
I och för sig så har ju egentligen halva lovet gått, och om nästa halva också blir lika proppad så har
jag hunnit göra en hel del ändå. Jag längtar inte tills skolan börjar, men samtidigt så gör jag det
på nåt mysko sätt, dock inte så mycket. Hehe.
Lindström får stå för bilden, lite så jag känner mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0