21 Juli 2011

Har spenderat dagen på stan med Liz, mysigt och trevligt!
Marknaden var i full gång också så vi tog en runda på den.
Fanns dock inte så mycket roligt in my opinion, förutom ett
ställe där man kunde köpa tröjor med retro-motiv, love!

Var en runda runt körskolan också och bokade in mig på en
"final-lektion" på körskolan tillsammans med Ralf, sen om han
tycker att jag behöver fler får vi se senare, 1 Augusti smäller det!

Sedan redde jag ut det med faserna, så nu är fas B registrerad och
godkänd, woop woop, jag är så jäävla bra!
Dock fick jag reda på att nästa chans för teori är i mitten av Augusti,
och uppkörning i slutet av Augusti, så hinner kanske inte till Emmaboda,
det är precis på håret i så fall, för han sa inga datum :o

Nu är jag i alla fall hemma och ska strax agera chaufför och köra Alice och
Mamma till Rockneby, Alice ska tävla i helgen och måste gå banan, sedan
kör jag ner till Rinkabyholm och hoppar av där. Så spenderar jag hela
kvällen/natten/morgonen hos Cilla med Erica. Fint ♥

Puss på er!

Trött hest Lollo i typ måndags som hade fint hår när hon tog ur bollen på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0