20 Juli 2011

Vaknade hos Erica, trött som ett as. Ellernåt.
Åt pizza till frukost. Vid tolv. Mamma hämtade mig tio i ett.
Jag körde från Trekanten, inga problem, hoho.
Mötte Sandra i stan strax efter ett och lullade runt med henne till strax innan fem.
Fortfarande zombie-trött av någon anledning, vet inte riktigt varför.
Anyway, köpte en mappig mapp och den ultimata horoskopsboken med alla horoskop.
Hehe, jag är en nörd, jag vet.

När jag kom hem så hade mina plåtar till bilen kommit. Sepeglad tjej.
Så glad så att hon posar med dem i camen, hihihi.

Grillparty för att fira mammas jobbanställning på Luma från och med 8 augusti.
Grabbarna drack öl och några timmar senare försökte Danne få med mig till Pipes.
Hade varit najs, eftersom han betalade drickan, men jag orkade inte riktigt. hehe.
Lär inte vara sista gången heller, han har frågat tidigare såattee ah.

Evakuerade till min lilla hörna och tryckte i mig godis och cola istället. hoho.
Det var väl det.
Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0