Torsdag 27 Januari

Idag var jag i skolan hela förmiddagen och lite av eftermiddagen.
Åt lunch på donken istället för i skolan, ärtsoppa, nej tack!
Missade mer än halva ljudlektionen. Det var synd, jag tyckte att
det var roliga saker de skulle göra idag.
Men jag hade viktiga saker att göra, Pappas gravplats skulle utses!

Vi gick runt där på Hossmo kyrkas kyrkogård och tittade överallt,
och tillslut kom vi fram till ett ställe som var riktigt fint.
Det var så fint. Eftermiddagssol, och när man stod där så såg
man kyrkan och alla andra gravar, det var jättefint. ♥

Sedan när vi bestämt det så tittade vi lite inne i kyrkan, den
är så himla mysig! Men jag minns den som större. Kanske för
att jag var så himla liten senast jag var i den.

Vi åkte från kyrkan och hem förbi pappas där jag plockade fram
skivorna som pappa hade önskat. Farmor och farfar fick med
skivorna hem för att lyssna på låtarna.

De släppte av mig hos mamma och så fick jag en peng för att
köpa en jacka som jag spanat in ett tag. Snygg vårjacka!

Jag visar några bilder från kyrkan. 

Bredvid gravstenen till höger ska pappa ligga. (tsm med farmor och farfar när det är deras tur.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0