Torsdag 20 Januari

Dagen spenderades med sovmorgon.
Efter min sovmorgon så åkte jag med farmor och farfar till Fonus.
Skrev dödsannonser, bestämde kista, blommor etc.
(Ni tycker kanske att jag är konstig som är med så mycket i allting,
men jag antar att det är ett sätt att bearbeta det också.)
Beställde inte gravsten idag, men jag såg att en svart granitsten hette
Impala, och om jag inte minns helt fel hade pappa en Chevrolet Impala
när han var yngre, så jag var helt inställd på att han skulle ha en sådan
bara för att den hette så. Lite sådär internt så att bara vissa fattar.

Efter allt på Fonus så åkte vi och hämtade upp Erica som följde med mig
hem. Vi kollade på tv och pratade. Hon var helt underbar som hade köpt
choklad och söta näsdukar till mig, gulle <3

Vi gick en sväng med Tecno och så satt vi vid datorn en stund.
Sedan blev klockan mycket och hon åkte hem.
Jag satt typ och såsade bort resten av dagen vid datorn.
Innan jag somnade ganska sent.

Pussåkram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0