Tisdag 25 Januari

Var inte i skolan idag.
Var lite deppig över att det var en vecka sedan pappa försvann.
Sov länge och sedan satt jag bara hemma och ugglade.

Bestämde mig för att åka till Udden, och det gjorde jag också.
Jonas glömde dock sin kamera, så blev inga bilder.

Red Laban idag och det gick faktiskt rätt bra.
Övade på 'bogen in' övningen, och den gick bra i högervarvet,
men i vänster bara sköt han ut bogen och kutade iväg.
Fick inget vettigt uträttat i vänster varv.

Var helt genomsvettig när jag kom hem,
kunde inte låta bli att ta bild på det!
Allvarligt, tröjan satt fast!
Riktigt äckligt blöt av svett var jag ><
Kan ni inte se på bilden så ringade jag in åt er!
(Tips: Vinkla skärmen!)

Kom hem vid halv nio, duschade, datorn, sova.

Pussåkram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0