Söndag 23 Januari

Sov länge, till tio ungefär.
Gick upp och åt frukost.
Kollade färdigt på den sista snutten av Pretty Woman.
Efter det såg vi den delen av Fångarna på Fortet som
vi hade missat från igår. Riktigt roligt faktiskt.

Karina var redan färdig med stall sysslorna,
så jag gick bara ner och tog lite kort på hästarna.
De hade precis fått sitt lunch hö, men det räckte
att de såg mig med kameran så fick de spunk.
I alla fall Ewert och Elwira, sötnosar!

Tog lite bilder på Ragnar genom rutan också.
Vid tre tiden tror jag vi började köra mot Kalmar.
Karina och jag pratade om allting.
Vi kom ner till Lindsdal klockan fem ungefär.
Åt och pratade med stackars farmor och farfar.

Såg alla fina blommor som de fått av vänner och bekanta.
Det värmer i hjärtat att så många faktiskt bryr sig om oss.

Karina fick med sig en bukett fina rosor så att hon
hade något hemma hos sig också.
Jag själv gick och hälsade på Pelle som låg och sov i
Amies gamla rum. Han blev så glad att se mig! :')
Lekte lite med honom innan vi begav oss hem mot mammas.

Väl hemma där så stod vi en stund innanför dörren,
mamma, Alice, Karina och jag.
Pratade om allt och ingenting.
Kändes skönt att det inte finns några spänningar alls mellan
mamma och Karina. Helt underbart!

Klockan började bli mycket och Karina drog sig hemåt.
Resten av kvällen spenderades vid datorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0