Onsdag 26 Januari

Var faktiskt i skolan idag hör och häpna!
Hela dagen också, oootroligt!

Har bara gjort bra saker idag. En bra dag.
Och känner mig duktig som faktiskt tog mig
in till körskolan idag och frågade massa frågor
och fick lapp för att skriva in mig på körskolan.
Jag kommer bli ruinerad på kuppen!

Mitt mål är att ha körkortet innan Augusti, och
det trodde tjejen vid informationen att jag skulle klara,
utan minsta bekymmer!

Fick med mig massa info hem och så också.

Mötte upp en fruktansvärt saknad Liz inne vid centralen
och vi gick med frusna kinder snabbt upp till Kullzénska
där vi satt och fikade i typ.. två timmar.
Pratade om allt och ingenting, men som vanligt denna
vecka pratar jag mest om pappa.
Hon är en fin människa den där Liz. <3

När klockan närmade sig halv sju gick vi ner till centralen
igen och sa hejdå, sedan åkte jag till IKEA för att möta upp
mina älskade The Seniors vänner!
Vi köpte kuddar och en matta till seniorrummet och hade
massa kul på köpet också!

Tillbaka på scoutgården gjorde vi inte så mycket.
Fikade och hängde upp våran fina porrbelysning igen!
Herman ville klippa sönder porrbelysningen med en häcksax,
men då blev vi ledsna i ögat och så gjorde han inte det! :)

Klockan blev till slut mycket och jag åkte med Herman hem.
Kom hem, startade datorn och nu så ska jag sova.
Imorgon ska jag med farmor och farfar och välja en gravplats åt pappa. ♥


Ni får en liten bild på hon
den där fina tjejen som
jag pratade om tidigare. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0