Onsdag 19 Januari

Hela dagen spenderades på olika ställen.
Först så var jag hemma hela skoldagen och efter det fick jag skjuts in till stan för att
träffa underbara Sandra! Vi gick runt på Gina och bara pratade om allting.
Erica, Cilla och Agnes mötte upp och vi gick på Gina en stund till och pratade innan
vi till slut bänkade oss utanför Gina och fortsatte prata.
Agnes och Cilla avlägsnade sig ganska snart, sedan även Erica.
Sandra och jag gick tillsammans till Tegelviken där hon hoppade på sin buss till
Bergkvara och Johan mötte upp mig så att vi kom hem till honom en stund.
Efter det gick vi till scouterna och jag fick berätta för dem vad som hänt.
Resten av mötet förflöt som vanligt och framåt kvällen fick jag skjuts hem av Herman.
Vi satt och pratade om allt, och det var riktigt skönt att ha någon utanför mina vanliga
vänskapskretsar att prata med.
Kom hem, somnade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0