Mys inne på stan idag igen!

Idag var jag inne på stan igen och lunchade med Jollan.
Mycket snack om allt och inget, väldigt trevligt.
Sedan fick vi två vänner!
Philip Pfefferoni on a straw och Nacho Niclas!
De badade i salsa sås tillsammans :))
Vi gick en sväng runt Vapencentralen, och sedan stod
vi och väntade på bussjeveln i tjugo minuter innan den dök upp.

Där skiljdes våra vägar och jag åkte till IKEA för att träffa
Erica och Cilla som jag inte träffat på hela lovet!
Riktigt trevligt att träffa dem igen!

Vi gick en stund på IKEA och åt i deras restaurang.
Sedan gick vi till City Gross och köpte godis, chips och läsk
för att ta med till Erica där vi skulle ha filmkväll.
Vi såg på Shutter Island, Kommisarie Späck och Marie Antoinette.
Sedan lekte jag med Talking Tom på Cillas HTC telefon,
och sedan däckade vi vid klockan halv två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0