Lördag..!?

Shit vad veckan har gått fort!
Nåväl, idag gick jag upp vid halv tio typ.. (!!!)
tog en koffeintablett och åkte med pappa till verkstaden.
Vi monterade dörrpaneler, rutor, lister och allt annat som inte
var monterat ännu (som vi kunde montera idag).
Sedan kom Christoffer förbi helt oväntat och höll sällskap
i några timmar. Kul!
Bilen blev färdigmonterad och vi tog in den i tvätthallen
och tvättade den så den blev fin. Nu ska den poleras också!

Kvar att göra på bilen:

* Sätta dit volvo märkena
* Byta blinkers till helvita
* Nya fälgar
* Nya regplåtar
* Nya bromsskivor runtom
* Provtrycka AC:n och ev. laga den
* Serva bilen
* Fixa höger styrled fram
* Ny skyddsplåt under fram
* Fixa handbromsvajern
* Sänka bilen 4 cm
* Köpa stereo, baslåda och slutsteg
* Sätta dit alla lister
* Få ägarbevisen
* Få mitt körkort

Det finns nog lite fler saker att göra,
men jag kommer inte ihåg dem för tillfället ;)

Jag kom i alla fall hem från verkstaden vid 22.40 och sedan dess
har jag suttit vid datorn och gjort random saker :)

Puss osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0