Kärt återseende!

Idag träffade jag Sandra och Donna inne på stan,
vi skulle träffa Joelina för första gången sedan hon
kom till Kalmar för några dagar sedan.
Mycket trevlig eftermiddag om jag får säga det själv!
Vi åt på Cayenne, och efter det så satt vi på Café Dream
i några timmar och bara pratade, så himla mysigt!
Och just det, Joelina märkte inte oss först, hon gick förbi oss
så vi smög efter henne medan jag plockade upp kameran
och jag fick en fin bildserie på hennes reaktion när Donna
kom ikapp henne. ;)
I alla fall, Donna stack först, sedan tog vi andra sällskap
ända till utanför gamla stan där Sandra skulle till en vän.
Joelina och jag gick tillsammans hem mot hennes faster,
och så blev jag hämtad utanför Netto av pappa för att åka
till verkstaden och pilla lite med bilen.
Lite blev klart, och jag var riktigt trött efteråt.
Fick skjuts hem till mamma, sedan lade jag mig och sov.
Ni får lite bilder från dagen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0