Fredagen..

..började med en dusch, hårinpackning och ansiktsmask (choklad)..

Sedan när klockan blev fem följde jag med mamma och Alice in till stan, vi gick in på
dynamite allihopa och hade roligt, sedan mötte jag upp Jollan och Karl vid Larmtorget
och efter det gick vi till Kullzénska och fikade i nästan två timmar.
Promenerade genom gamla stan till Netto och där blev jag hämtad av mamma sedan.
Resten av dagen har spenderats att göra... ingenting? haha!

Bjuder på en bild som jag tog precis nyss också. Fan vad mitt hår har blivit långt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Robban

Tjena!

Gud va söt du va och fin =)

adda min msn på [email protected] puss

Bor också i kalmar och har foto och musik och text som hobby kramis!!

2011-01-09 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0