♥ Dag 1 – Presentera mig själv.


Jag heter Louise Lilian Maria Jonasson och jag är född den 20 Mars 1993.
Jag går på Lars Kaggskolan i Medieklassen MP09A.
På fritiden fotograferar jag en massa och så är jag en djurälskare.
Det djur som håller mitt hjärta kärast är hästar (såklart).

Jag är väldigt känslosam, fantasifull och humoristisk och är ofta blyg, men vänlig.
Jag är 170cm lång, väger 55 kilo, har långt blont hår och blåa ögon.
Jag är väldigt tankspridd och målar gärna fantasivärldar som jag lever i.

Estetik är min starka sida, och när jag gick i grundskolan så gick jag ut nian
med höga betyg i alla skapande ämnen.
Jag har förvånansvärt lätt för Engelska vilket är lite lustigt, man kanske ska
skylla på att jag var i USA när jag var ett år? (jag har inga som helst minnen därifrån)

Jag är ofta väldigt kluven vilket stämmer överens med mitt horoskop.
Kan uppfattas som oförutsägbar och jag blir bäst bemött med glädje, sympati och kärlek.
Jag har många ytliga vänner, men några riktigt nära som jag vågar berätta allt för.
Det är mina vänner som jag sätter först. Jag är väldigt osjälvisk.

Jag har väldigt nära relationer till mina föräldrar, de är mer som mina bästa vänner än
mina föräldrar. Jag älskar dem över allt annat på denna jord och jag kan inte ens tänka
på att de en dag inte kommer finnas här med mig längre.

Mamma och Pappa är skilda sedan jag var väldigt liten, så jag antar att det gjorde oss
lite mer sammansvetsade.

Jag älskar naturen, är scout sedan sex år ungefär, har ett intresse för bilar
och jag älskar 50-tals musik (och mycket annan musik, främst rock), bugg och gamla bilar!

Det där var väl min historia i korta drag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0