Chockbesked

Har inte varit inne på några dagar nu eftersom jag fick ett fruktansvärt
tråkigt besked i tisdags som kommer att ändra mitt liv för alltid.
Min pappa är i himlen och jag har inte riktigt fattat det.
Det är helt overkligt.
Det är ingen som förstår varför heller.
Han hade ju så länge kvar, så mycket han skulle göra.
Han var inte bara min pappa, han var min bästa vän och nu
får jag aldrig träffa honom, krama honom, pussa honom och säga
hur mycket han betyder för mig.
Han var ju alldeles livs levande i söndags, vi sa hejdå precis som vanligt
och nu.. är han bara borta. 

Han lämnade ett stort, nej, gigantiskt tomrum, som ingen kommer kunna fylla.

Vi älskar dig Pappa. Nu och för alltid. ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Majja

1 miljon styrkekramar till dig finaste superjesus<3

2011-01-21 @ 22:46:17
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker så otroligt synd om er <3

Tänker på er hela tiden <3

Du vet att du kan höra av dig 24/7 PUSS!!!

2011-01-24 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0