@ Verkstaden

Ja, som rubriken säger så har jag varit i verkstaden idag.
Tagit kort på varenda litet skrymsle bara för att komma ihåg allt.
Jag vägrar glömma bort hur allt sett ut.
Det var också första gången sedan den 16:e Januari som jag var inne i verkstaden.
Har bara varit utanför den 11:e Februari efter begravningen.
Allt kändes som vanligt. Karina var där, Billy var där och farfar var där.
Det kändes liksom bara som att pappa var iväg på ett ärende och kommer snart.
Jobbigt känsla egentligen, men jag kan liksom inte acceptera att han är borta.

Efter en stund i verkstaden fick jag skjuts av Karina in till stan där jag mötte upp
med FiiA och vi gick en sväng på Ginatricot och sen Partaj innan vi satte oss på
donken och satt där någon timme. Trevligt, trevligt! ♥
Sen skulle FiiA åka hem, så då ringde jag mamma som skjuts hem.
Och när jag stod där ensam i kylan så passerade det en 850 som tutade på mig.
Föraren stirrade ju så att han höll på att köra av vägen.. typ.
OCH JAG KÄNDE INTE IGEN PERSONEN! *panik*
Fan vad jag hatar sånt.

Kom hem, gjorde ingenting..?
End of day.

Bild från idag. Billy har varit jättesnäll och fixat med min bil så vissa saker är klara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0