Tvåmilspromenads-Onsdagen..

Soooom rubriken säger så hade vi idrottsdag i skolan idag,
och jag, Erica och Cilla valde att gå två mil.
Så vi gick tillsammans med 70 andra från sporthallen,
till Värsnäs och tillbaka.
Promenaden tog 5½ timme och vi hade sjukt ont i benen efteråt.

Direkt efter så mötte vi upp glada esteter på Jenny och Erica
och jag blev sminkade som frost och eld, Vi hade riktigt kul,
och jag lyckades givetvis få de andra att skratta när jag gjorde
en grimas på en bild medan Erica var värsta seriös.
De andra garvade så att de nästan grät :)

När det var färdigt så tog vi bort sminket och gick sedan till KG
för att köpa gyrostallrikar och gå till offmötet för lajv.
Satt där någon timme och fick lära mig massor.

Efter det så tog vi bussen till scouterna och satt där ytterligare
några timmar. När klockan började bli mycket fick jag skjuts
hem av Herman och sedan gick jag och lade mig.
Det var hela dagen kort och gott.

Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0