Tors dag ..?

Idag är det Torsdag, och jag har varit i skolan heeela dagen.
Duktig hest *klapa snelt*
Dock har vi inte gjort så mycket idag.
På multimedian satt jag mest och spelade Horse Saga (a)
Ljudlektionen fick vi inget uträttat på, känns ju bra!

Efter skolan åkte jag med Cilla till Hansa City och där köpte
hon alla hjärtans dag presenter till Aladdin, medan jag köpte
två tröjor och provade en klänning.

Jag blir så sur när klänningar är skitsnygga på någon, men ser ut
som skit när man själv ska bära den. Någon som kan tänka sig
att dela med sig av lite former?

Ja.. efter Hansa City fick jag skjuts hem av världens finaste mamma,
pratade lite med farfar på telefon och sms:ade lite med Karina.
Sedan när mamma och Alice kom hem från stallet så plockade vi fram
begravningskläder så att vi garanterat hade det.

Sedan lade jag en ansiktsmask och duschade, så nu ska allt vara i stort
sett klart tills imorgon.

Nu är det bara att samla sina krafter så att man orkar med begravningen.
Det var 95 pers som hade anmält sig till minnesstunden efter begravningen,
så det blir ju intressant att se hur många som kommer på själva ceremonin.

Pussåkram!


(Chokladmask-muppen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0