Tisdag & Ridning x2

Mjaaaa, som rubriken säger så red jag TVÅ hästar idag.
Jag som redan hade träningsvärk var typ död.
Orkade liksom inte någonting, och fick skritta ganska ofta.
Man kan bara föreställa sig vilka muskler Jan Brink och de
har som rider flera hästar dagarna i ända. Ja jisses!

Bjuder på en liten bildremsa på Furia som jag red först.
Personligen var hon inte min typ.
Hård i mun och framtung, sen var hon också ganska stel
i sidorna, och galoppen ska vi inte tala om!
Jag tyckte inte om sadeln heller, väldigt obekväm.

Imroc som jag red efter Furia är nästan raka motsatsen.
Han är 20 (Furia är 6), Han är välutbildad, stor, och helt
enkelt väldigt annorlunda i jämförelse med henne.
Blev inga som helst bra bilder, så därför klippte jag
ihop en liten film som jag hoppas kan vara av intresse.
Enjoy!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0