Teeeschdaog

Ja, idag har jag inte gjort så mycket.
Sov till 11, gick upp vid 12.
Dammsög, stekte köttbullar (mamma hade gjort potatismos)
Sedan var jag jätte teknisk och tog en random sladd nere vid tv:n
och kopplade mellan stereon och datorn, voíla, spotify i stereon, då kunde man fläska på ;D
Haha, ja, lite i alla fall, det lät bättre än på datorn.
Sen var jag ute en sväng och fotograferade våra grannar i skogen,
jag pratar ju såklart om familjen rådjur!
Fick några riktigt fina bilder på dem.
Visar dem i ett separat inlägg.

På kvällen sedan bar det av till Udden för att ha teori.
Det var riktigt lärorikt!
Gullade lite med Knodden och Ludde innan teorin började.
Jonas tog lite kort.

Hem, kvällsmat, och nu sitter jag här.
Blir lite snabba inlägg innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0