Pappas begravning 11 Februari.. ♥

Pappas begravning var jättefin och kyrkan var fullsatt.
Jag kunde liksom inte gråta för allt var så himla vackert och jag var
bara så glad på något lustigt sätt. Jag satt och höll mamma i handen
medan Alice och Karina grät floder, det var skönt att se att de inte lade
band på sig för någon annans skull. Jag grät först när de spelade
Eddie Meduzas låt Silver Wheels, det var så fint alltihop. ♥

Jag kan liksom inte minnas de dåliga stunderna, för även om han
försvann på ett minst sagt egoistiskt sätt så kan jag bara minnas
honom med stolthet. Jag är stolt över att han var min pappa.
Jag kommer alltid minnas alla roliga dagar vi haft tillsammans.
Alla bilutställningar, alla husvagnsresor, allt sånt där mysigt som
man bara har kunnat göra med pappa liksom. ♥

Vad som än har hänt har jag alltid varit stolt över att ha honom
som min pappa. Och han har varit en stor förebild och en riktig
bästa vän. Han var liksom inte min pappa på det sättet.
Vi var bästa vänner och berättade i stort sett allt för varandra. ♥

Jag älskar honom och kommer alltid att göra det. ♥
Det enda som kan få mig att bli ledsen är att jag inte kan prata
med honom så att jag får höra hans röst. Jag kommer inte kunna
säga "ska vi åka till morfar?" till mina barn. Jag hade så gärna velat
se mina barn sitta i knät på pappa medan han berättade alla sina
historier om alla hans favoritsaker, och med det menar jag ju såklart bilarna.

Jag hade inte kameran med mig på begravningen, däremot tog jag några bilder
med mobilen bara för sakens skull. Så de får ni ta del av här.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskade vännen. Tänker på er allt för ofta. Pussar till er <3

2011-02-17 @ 11:58:54
Postat av: joakim

jag saknar eddie meduza han var en jäkel till att skriva låtar<3

2011-10-10 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0