Måndag, och mer jävla snö...!?

Ja, som rubriken redan har antytt är jag ganska trött på snön nu.
Det var verkligen riktiga vårkänslor förra veckan, och nu..?
Antarktis all over again!

Okej, skoldagen var helt okej, åt havregrynsgröt till frukost och var
mätt typ hela dagen. Ovanlig känsla det där att vara mätt.
Efter skolan gick jag först förbi optikern med Erica,
sen vandrade vi in mot stan där vi mötte folk!
Och med folk menar jag inte vilka som helst, utan FiiA, Oscar och Ritsu!
Jag och Erica käkade på Cayenne medan de andra satt bredvid och pratade.

Sedan efter maten så satt vi inne på banken en stund, och sedan gick vi
vidare till Dynamite där vi stannade i typ en timme..? Haha!
Efter rundan på Dynamite så gick vi ner till Baronen och tittade där med.
Skulle gått in på Partaj, men de hann stänga, dåligt.

Lekte på Oj Toy och köpte godis. Jag var upptagen med att peka vilka
Schleich hästar jag hade och inte hade, trevlans, trevlans.
Sedan när klockan var runt sju så åkte jag hem med bussen, och efter det
har jag bara suttit och nördat Horse Saga och andra lol-spel typ.

Imorgon börjar jag sent, det gillas!
Ni får en bild på FiiA för att hon är awesome!

Pussåkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0