Mååndag

Ja, idag är det måndag, och jag sov till klockan halv tolv!
Wow, inte illa för en studiedag liksom.
Gick upp, åt frukost, duschade och sedan var klockan två.
Bytte om och så åkte vi och hämtade Alice i skolan som vi
sedan dumpade hemma medan mamma och jag åkte till
Hansa City för att köpa en jacka till mamma och jag köpte
massa småplock.

Vi åkte en runda runt CityGross för att köpa gelatin också.
Varför? Jo, för jag såg en tutorial på Michelle Phans YT kanal
där hon visade hur man kunde göra egna pore strips.
Ekonomiskt och bra, det kör vi på!

Jag måste köpa lite nya kläder snart också känner jag.
Sommarkänslor, mmmmmmh!

Slänger in en bild på dagens inköp, för nu ska jag byta
om och sticka med Ann-Sofie och Malin till stallet och
jogga Acaddia lite :)

Ni får utvärdering senare ikväll.
Pussåkram!


(galet seriös tjej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0