Lördag 29 Januari

Dagen sov jag bort, till klockan tre typ.
Efter det åt jag lunch (min frukost)
Sedan släppte vi av Alice i stallet medan mamma
och jag fortsatte hem till pappas och tömde alla
skafferier, kylen och frysen samt toaletten på alla
schampo och balsam flaskor. Det blev många kassar!

Tog några timmar innan vi var färdiga, och då hade
vi slängt massor med saker också.
Jag tror den äldsta saken var från 2003, någon
jättegammal sak som stod i skafferiet. Tror
det var bikarbonat eller något sådant.

Åkte därifrån och stannade till vid Jet för att tanka,
då kom det ikapp mig att jag aldrig mer kommer att
få åka bredvid pappa i Subban och titta på honom när
han sitter och tittar om det är okej att köra ut från kvarteret.
Det gjorde ont i hjärtat att inse det.
Första gången på en vecka som jag faktiskt grät.
Jag kommer aldrig bli hel igen.
Jag kommer kunna acceptera det, men det kommer ta lång tid.

Hämtade Alice och sedan åkte vi hem igen.
Lugn dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0