Klor-hår och ringar under ögonen.

Ja, jag tycker rubriken sammanfattar dagen bra.

Skoldagen var kort, för jag var deppig igår kväll.
Kände liksom ingen motivation till skolan, så jag åkte
hem med mamma klockan tolv. Sedan satt jag och
ugglade en stund, och sov på soffan i 1½ timme.
Vaknade tio minuter innan Herman skulle hämta mig
och åka till simhallen där vi hade scouterna idag.
Håvade i mig lite spaghetti och packade på någon minut.

Jag hade kul i simhallen, men gud vad trött man var efteråt.
När alla var färdiga så begav vi oss till Max för att sätta i oss
lite käk, och efter det fick jag skjuts hem.
Helt okej dag med andra ord.

Trödt tjej med klor-hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0