Fredag..

Idag var jag inte på första lektionen,
men jag kom efter lunch och var med
på sista lektionen, som var en foto lektion.
Vi fick en rolig uppgift som var deadline på
två timmar. Jättekul, och vi blev klara precis i tid!

Efter skolan gick jag till Jenny och träffade mina
fina estet vänner i en timme innan Karina hämtade
mig utanför och vi åkte en sväng förbi vapencentralen.
Hon köpte nya tyglar till Elsas träns och jag fick ett
snyggt huvudlag *happyface* bild på det kommer
här nedanför sedan!

Efter rundan på vapencentralen åkte vi till KG och
köpte gyrostallrikar som vi tog med hem till farfar.
Han hade besök hemma när vi kom, men de skulle
precis gå när vi kom, så vi satte oss ned alla tre och åt.

Sedan satt vi i köket och fikade och efter det så lekte
jag lite med Pelle som kom tassandes när vi kom innanför
dörren och hörde min röst :') Han skuttade runt som ett
dampanfall, så himla glad att få leka lite igen!

Sen parkerade vi i gillestugan där vi kollade på tv,
Let's Dance och till slut gick farfar och lade sig.
Karina och jag var uppe en stund till, sedan gick
vi in på rummet i källaren och tittade lite på bilder
på datorn. Sedan lade vi oss strax efter ett och
Pelle visste inte riktigt vem han skulle vara hos,
men när jag somnade så sov han hos mig.
Älskade gullekatten, vad skulle man göra utan djur?

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0