Fredag 18 Februari

Ingen skola för min del idag.
Hade en ångestattack vid tolvtiden inatt så att mamma fick sitta uppe med mig.
Fick en sömntablett sedan för att kunna sova, och på morgonen sedan mådde jag skit psykist.

Fick skjuts av mormor till skolan runt halv fyra för att hämta mina böcker, då följde Erica med hem.
Vi skulle tagit bilder, men det blev mörkt, kallt och blåsigt, så vi satt inne och kollade på TV istället.
Sedan gick vi till konsum och köpte chips, godis och läsk som vi gottade oss med framför TV:n, mys!
Köpte en påse med plopp, för de hade gulliga texter på förpackningen istället för ordet plopp.

Danne hade fredags fest med sig själv och var sådär lulligt glad och irriterande på samma gång,
som bara han kan vara. Vi satt i köket en stund och vi började prata om att få barn och bli far
och morföräldrar, och att det för dannes del kunde bli närsom.. nästan.
Då började han genast med att måla upp hur jag om ett år satt i mammas knä och grät.
"Buuuuuääää, mamma, min mens har inte kommit på jääähäähäättelänge!, jag tror jag kan vara
gravid! Med Mohammed från det där haschpartyt!"

Erica och mamma garvade så att de grät, jag satt mest och sa "tack då, är det sådana förväntningar
ni har på mig?" hihi, han är allt för rolig.... ibland.

Sen hade vi kvällsjouren i stallet, så vi åkte dit och lämnade Fulle-Dan tillsammans med Fulle-Henke.
Matade hästarna, och sedan körde vi Erica till hennes busshållplats. Det var skoj!
Vi stannade i bussfickan med bilen och väntade på bussen (20 minuter tills den skulle komma)
Man hinner göra mycket jävelskap på tjugo minuter i bilen. Många skratt, trevligt!

När jag kom hem så satte jag i mig påsen med plopp och gick sedan illamående till sängs för sent.
Liten bildbomb följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0