En Måndag..

Sista Januari, det var den månaden det, jäklar vad tiden går!
Idag har jag åkt buss till skolan för första gången på evigheter.
Måste börja vänja mig vid det, det är jobbigt.
Hoppas på att kunna börja cykla så fort vägarna tillåter det.
Blir väl inte förrän i April..

Cilla var sjuk idag, så Erica och jag har fått roa oss alldeles själva.
Det har väl gått ganska bra, vi har sjukt dålig humor.
Eller vad säger du Erica? Ska vi ramla över bord?

Efter skolan så följde Erica med mig hem, vi gick en
kort runda på stan först, vilket var trevligt.
Dock var jag sur på att kläder alltid ser snyggare ut
på skyltdockorna än en själv. blöh!

Hemma så åt vi, sedan tittade vi på Ponnyakuten och åt choklad.
När Erica sedan åkte hem så tittade jag på det här programmet
med Simon och Thomas när de inreder rum på ett hotell efter hurdant
vissa kändisar vill ha det, och idag var det Dregen som de gjorde ett rum
till, så jag kunde inte låta bli att titta!
Vi växlade mellan det och "Det Okända" så gott vi kunde, men jag
får se Det Okända med mamma någon annan dag.

Nu är klockan jättemycket och jag skulle sovit för länge sedan.
Tur att man har sovmorgon en stund imorgon i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0