Blaaaaarghh!

Nej, jag kom inte på någon rubrik, det är liiite enformigt med "Tisdag" varenda jävla tisdag.

Idag har det typ inte hänt någonting alls.
Skolan i några timmar, sedan smet jag med FiiA, Oscar och Heiding till zappa där jag
tryckte i mig en gyrostallrik och kände hur mina öron var typ ihjälfrusna efter
promenaden från Jenny till zappa, trodde allvarligt att jag höll på att få öroninflammation.
Jag hade verkligen ingen lust att rida, så jag sa till Jonas att jag inte skulle med.

Jag kommer få sona det nästa tisdag med en ännu fetare muskelvärk då.

Satt på zappa i någon timme, sedan började de droppa av och till slut gick jag ensam till
H&M för att titta runt lite innan mamma och alice hämtade mig.

Åkte hem och gjorde... ingenting.

Pussåkram!


Ps. Ny tröja Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0