After-staden ..?

Mjaaa, nu har jag varit med Liz på stan.
Vi skulle egentligen fikat på café nilsons, men sedan insåg vi att vi var hungriga,
inte fikasugna, så vi gick till cayenne och satte oss istället :)
Satt där i kanske 1½-2 timmar, gick sedan en vända på kvasten och sedan skildes vi åt.
Saknar den människan, måste ses oftare tycker jag!

Åkte bussen hem gratis, han bara vinkade förbi mig, tror inte han hade någon växel,
eller så funkade systemet helt enkelt inte ^^

Kom hem, halvsov i soffan, sedan gick jag upp till datorn.
Har suttit här ett bra tag nu, ska snabb-packa och sedan sova, imorgon ska jag upp
i ottan och åka med udden gänget till göteborg, ska bli jätteroligt! :)
Bjuder på lite fina "seriösa" *hosthost* bilder från tidigare idag.
Fick chokladen av FiiA i måndags, hon är fin hon. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0