Tisdag med seg skoldag och Lars-Åke

Idag lyckades jag först försova mig till skolan, skitbra.
Kom runt en timme försent men det visade sig att det inte gjorde nåt,
för vi hade projektarbete hela dagen och vår handledare var inte där.
(Alltså Ericas och min handledare, men han dök upp senare.)
Var i skolan cirka fem timmar. Avled typ.
Satte skärpa på 27 macro bilder och numrerade dem sålunda.

Efter skolan så gick jag till Maxi med Erica där jag inkasserade 1,5 liter cola
och en påse med fyra chokladmunkar.
Sen skulle Erica till sin pappas jobb, och jag skulle med bussen som för övrigt
inte hade någon luftkonditionering så att alla i bussen höll på att kvävas.
Mysigt. Speciellt när bussen var överfull.

Kom hem, åt upp munkarna, drack upp nästan all cola, och sedan har jag
bara suttit och drygat här vid datorn.
Glömde nämna att jag inte har nån skola imorgon, Onsdag, eftersom Erica
och jag ligger före alla andra projektarbetare, så vi fick ledigt imorgon. Fint.
I brist på annat och med inspiration av häst-speedpaint tutorials satte jag mig
i photoshop och målade en häst. Tog cirka tre timmar och han fick heta Lars-Åke.



Nu ska jag sova tror jag bestämt. 
Pussåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0