Mina scheman ht11/vt12

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så jag tänkte att jag visar mitt schema.
Gillar trean, det är bara roliga lektioner och inte så långa skoldagar. Härligt!
Speciellt nu när det blir mörkare och mörkare, skönt att inte behöva vara i skolan
innan det blivit ljust och åka hem när det är mörkt igen.

(vet inte om onsdagens fotolektion blir lite ändrad kanske, tar bort pausen på 20 min och
börjar 8:30 istället för 8:10 vore ju inte helt fel)
Såhär ser mitt nuvarande schema ut:

Riktigt trevligt att se det efter allt slit i tvåan. Det var utan tvekan det jobbigaste året.
Nästa termin, alltså efter jul, så kommer svenskan och idrotten upphöra, och istället för
naturkunskap kommer vi ha religion, så då kommer schemat istället att se ut ungefär såhär:

Ja, jag klagar då rakt inte. Känner att trean kommer svischa förbi. Snart står jag där med
min klass och viftar med studentmössorna. Känner peppen redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0