Lördags spektakel

Vaknade vid elva-tiden av att jag fick sms av Erica där det stod "Folkrace!!!!!!"
Så jag blev fruktansvärt pepp, speciellt eftersom vädret var så awesome också,
klädde på mig, studsade ner i köket, åt frukost och fick sedan skjuts till Skogstorp.
Asnice! Solen stekte och det var liksom perfekt folkrace väder!
Tog en del bilder och njöt av motorvrålen, däckskriken och dammet som yrde.
Efter folkracet så fick vi skjuts av Ericas pappa till Smedby där vi köpte cola och pizza
innan vi sedan drog till verkstan och pillade lite med duetten.
Det gick väl ganska bra, mitt högra pekfinger är lite massakrerat invärtes, men det lever ;)

Bjuder på lite bilder som jag tog på folkracet, ode, pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0