Fredagsbus!

Okej, vill bara säga att när jag skriver detta är jag inte helt nykter.
Det var bara det jag ville säga.


OKEJ.
Dagen började med att sova till tio då man vaknade av att man fått sms av en viss herr Emilsson.
Fint. Gick upp och gjorde bacon-omelett. Sedan åt jag den samtidigt som jag kollade på Ellen de
Generes Show och fick panik över att alla var typ.. helt psykiskt störda?
Stängde av TV:n, gick upp till datorn, satt där en timme. Slapp laga mat då Danne kom hem med
smörgåstårta, kanon! Gick ut med Zeke igen. Och sedan hörde Donna av sig och ville ha med mig
ut på  Vallen. Hoppade snällt in i duschen och drog sen till Donna. Var hos henne vid åtta typ.

Kom in till stan vid runt tio tiden, tog ut pengar, kom in gratis på Vallen och jag spenderade
endast 116 kronor på den sista rom&colan (donna bjöd på de första två) Sedan hamnade vi VIP
tillsammans med några som Donna kände. Fanta & Rosé, fast jag drack bara Rosé hehe.
Vid runt två tiden fick jag tag på Nicke och drog för att möta honom och Mange. Fick skjuts
hem av käre mor och da-da-Dan. Mamma skrattade åt mig. Förstår inte det, jag var ju inte sååå
onykter. Hehe. Fint.

Kom hem. Åt smörgåstårta, gick med Nicke till Adam, men han sov, så vi gick hem igen.
Hittade datorn, tog egobilder, laddar upp dem här. Hehe. Nu ska jag tvätta bort sminket och sova.
Puss på Donna och Felicia som var med en hela kvällen. Trevligt brudar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0