Första skoldagen!

Okej, Alice väckte mig typ halv åtta innan hon stack, så jag gick upp då och ugglade i köket.
Gjorde en brutal frukost för att jag skulle ha nåt i magen som kompenserade både frukost
och lunch. Omelett och mackor, kalasbra. Sen en snabb vända i duschen, lyssna på peppmusik,
hitta kläder, klä på sig, fixa sig och allt det där som jag skrev igår.

Sen cyklade jag till Matilda och dog nästan av den fuktiga luften som gjorde att jag blev så
himla svettig och varm. Blä. Kom till Matilda, jagade på henne, cyklade gemensamt till skolan.
Kom till korridoren, den var typ öde. Sedan samlades vi i klassrummet för scheman och lite info.
Fixade busskort och lite sånt mojs, sedan var det Projektarbetes-snack, gick fort, sen satt vi i
digitala fotolabbet och drygade oss, Erica och jag.

Efter det drog vi hungriga till Subway. Där satt vi som två kollin i en timme eller två.
Vet att jag cyklade hem på autopilot och var hemma typ halv sex eller nåt sånt.
Sen drygade jag hemma vid datorn och har gjort det sedan dess typ.
Nu har internet spelet och typ kopplar från och ansluter hej vilt så jag tar det som ett tecken
att jag borde lägga ned nu och sova så jag orkar med morgondagen.

Pussåkram !

Såhär såg jag ut innan jag stack till Matilda, nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan Lollo

Det var jkag som skrev ett inlägg häromd,kom på det att jag glömde presentera mej lite nämre förlååååt!



Jag heter Emma å kände din farsa sas.



Sedan Har min farsa(Björn Strümpel)hjälpt Per i olika samanh,nu senast vid boupptäkningen.



Tänkte att jag kunde göra en nämre presentation kände mej lite dum sist.



Ha De gott



min [email protected]

2011-08-23 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0